סרט תדמית לשיווק נכסי נדל"ן באינטרנט

הפקת סרטי תדמית ותכני וידאו ייעודיים לחברות נדל"ן ולמתווכים מאפשרת לאנשי המקצוע לזכות בחשיפה רחבה באינטרנט, ובעיקר ברשתות החברתיות המהוות כיום פלטפורמת מסחר יעילה לשיווק נכסי נדל"ן למכירה, להשקעה ולהשכרה. הפקת סרט תדמית לשיווק נכסי נדל"ן אינה דבר של מה בכך, יש לפנות לחברה מקצועית ומנוסה המספקת מענה מקיף לצרכי הלקוח וברשותה כל הידע, הניסיון והציוד הנדרשים להפקת סרטי תדמית אפקטיביים ובאיכות גבוהה.

חברות ומתווכי נדל"ן הבינו כי ניתן לנצל את המדיה החברתית, בעיקר את פייסבוק, על מנת לחשוף בפני קהל יעד רחב סרטוני תדמית קצרים על מנת לשווק ביעילות נכסים שונים וכדי להגביר התעניינות ולזכות ביתרון מול המתחרים.

הפצת סרטי תדמית לשיווק נכסי נדל"ן באינטרנט

התחום של שיווק פרויקטים ונכסי נדל"ן שונים עבר שינוי רב בגלל מהפכת האינטרנט המהיר, ניתן לנצל רשתות חברתיות וכלי פרסום אפקטיביים באינטרנט על מנת לחשוף נכסי נדל"ן בכל הארץ לקהל גדול ומגוון של לקוחות פוטנציאליים. במקום להמתין שלקוח פוטנציאלי יגיע למשרד המכירות או לסוכנות התיווך, חושפים את הנכסים לקהל יעד רחב וגורמים להתעניינות עצומה בנכסים השונים העומדים למכירה או להשכרה.

כדאי לדעת כי סרטי תדמית לשיווק נכסי נדל"ן תורמים גם ליוקרת המתווך או חברת הבנייה, אפשר ליצור סרטי תדמית המציגים נכסים על הנייר, בשלבי בנייה שונים או נכס קיים חדש או יד שנייה. את הסרטון מכין צוות מיומן ומנוסה המתמחה בהפקת סרטי תדמית לשוק הנדל"ן בארץ, אפשר לשלוח את סרטי התדמית ללקוחות מתעניינים בדואר אלקטרוני, להעלות אותם לפייסבוק כדי לזכות בחשיפה רחבה ככל הניתן, ליצור פרופיל עסקי ביו-טיוב ולפרסם בו סרטי תדמית של נכסי נדל"ן שונים או לפרסם את הסרטון באמצעות כלי פרסום שונים באינטרנט.

ראוי לציין כי את סרטי התדמית מפיקים בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח, סוג הנכס, מאפייני קהל היעד והפלטפורמה בה משווקים את הסרטון. לאחר צילום הנכס ניתן להפיק את סרט התדמית ולשלב קריינות, פס קול ואפקטים בחדר עריכה של אולפן טלוויזיה מקצועי המתמחה בנושא. חשוב להדגיש כי סרטי תדמית מעניקים יוקרה לסוכנויות תיווך ולחברות נדל"ן, הם מאפשרים ללקוח הפוטנציאלי לצפות בנכס ללא צורך לבקר בו כדי לבדוק האם הוא מתאים עבורו ומהם היתרונות שלו, כמו כן ניתן להציג את הנכס באופן מקורי, ייחודי ומלהיב.

מהם היתרונות של סרטי תדמית לשיווק נכסי נדל"ן ברשת?

סרט תדמית לשיווק נכס נדל"ן הוא כלי שיווקי חדשני ורב עוצמה המציע יתרונות רבים כגון:

  • הצגת הנכס באופן מקורי לקהל יעד של לקוחות פוטנציאליים
  • נראות גבוהה
  • אפשרות לחשוף את הנכס לקהלי יעד שונים
  • שיווקי אפקטיבי ברשתות החברתיות
  • יתרון חשוב ומשמעותי מול המתחרים
  • חיזוק תדמית העסק
  • אפשרות להעביר מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה תוך כדי צפייה בסרטון
  • מסייע בקידום אתר הבית של הלקוח
x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!