סרט תדמית לעסק – 3 שלבים לסרט תדמית מנצח

כיום זה כבר מוכח כי אתרים אשר מציעים בין כל יתר הטקסט הכתוב גם סרטוני תדמית מעניינים, מצליחים לקבל יחסי המרה טובים יותר ומעוררים את הסקרנות הבריאה אצל כל גולש.

סרטוני תדמית מסייעים להעצים את העסק ולהביא אותו אל מקום ריווחי יותר מאשר אתר ללא כל סרטון. דבר זה מסייע במידה רבה להציג את השירותים של העסק והיתרונות שהוא מביא ללקוחות, והמובילים בתחום של יצירת סרטוני תדמית ידעו לייצר את הבאזז הנכון עם סרט בולט ויצירתי שיעביר את המסר השיווקי בעולם הסייבר המלא בלקוחות פוטנציאליים.

אתם בטח תשאלו את עצמכם, איך בדיוק מייצרים את אותו סרטון תדמית מנצח עבור העסק שלכם, ובכן עם שלושת השלבים שליקטנו מהניסיון הרב שצברנו לאורך השנים בתחום תוכלו להעשיר את העולם הווירטואלי של העסק שלכם!

1. הגדרת הערך עבור הלקוחות

לפני שאתם רצים להוציא את ציוד הצילום(שצריך להיות באיכות גבוהה אף הוא) ומארגנים את כל החזות של העסק לצילומים, עצרו לרגע ושאלו את עצמכם כמה שאלות עיקריות אשר מסייעות לבנות כל סרטון תדמית שיווקי בצורה אפקטיבית.

מיהו הלקוח שאליו אתם פונים בסרטון? התמקדו בסוג הלקוחות אליהם אתם מעוניינים לפנות

מה מושך את הלקוחות הקיימים שלכם? פנו אל הלקוחות בצורה שתעניין אותם על בסיס התנהלות קיימת.

חשבו היטב מה אתם יכולים לספק עבור הלקוחות שלכם. איך הפתרונות שלכם עונים לצרכים של הלקוחות הללו.

2. יצירת תדמית נכונה לעסק

יצירה של סרטון תדמית מאפשרת לכל בית עסק לבדוק מהו המיתוג של העסק והבידול שלו על פני אחרים במפה הנוכחית של העולם העסקי. בחינה מחדש של העיקרים הינה הזדמנות חשובה עבור כל בית עסק לגבש מחדש את התדמית תוך הבלטת היתרונות הבולטים שלו עבור קהל הלקוחות, כאשר כל זאת מביא בסופו של דבר לא רק ליצירה של סרטון איכותי, אלא גם עבור הגידול ברווחים של העסק תוך כדי קביעת מהות העסק מן הבסיס.

לכן, בדקו היטב במה העסק שלכם ייחודי על פני אחרים ומהי התדמית שתספק את המינוף שלו עבור רכישות חוזרות של לקוחות בעלי שביעות רצון גבוהה מן המותג.

3. דעו כיצד להניע את הלקוח לפעולה

בסופו של דבר הייעוד של סרטון תדמית העשוי בצורה טובה הינו הנעה של הצופים לפעולה. יש לנתח היטב את הסרטון שיוצרים לפי סוג הלקוח, היתרונות על פני המתחרים, הצורך של הלקוח במוצר המפורסם, יצירה של מסר עיקרי וקביעת הסגנון המסוים שיהיה לאורך כל הסרטון.

לאחר סיום ביצוע של ניתוח לקוח ומאפייני הסרטון ניתן להחליט האם לבצע הוספת חוות דעת לקוח/ המלצות על ידי לקוחות מכיוון שאלה ידועים בתור סייענים להנעת לקוח לפעולה וחיזוק של ההחלטה של הצופים בסרטון זה האם להמשיך ולבצע רכישה על סמך כל המידע הזה.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!