סרטי תדמית עבור פרויקט נדל”ן

סרטי תדמית עבור פרויקט נדל"ן

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

אין זה סוד כי השוק החם ביותר בישראל הוא שוק הנדל"ן, חלומם של הזוגות הצעירים הוא לקנות דירה וגם בקרב המשקיעים ישנה דרישה להשקעת כספים בנדל"ן ולא בשוק ההון.

במאמר זה ברצוני להרחיב על סרטי תדמית בשוק הנדל"ן.

כיצד משתמשים בסרטי תדמית בשוק הנדל"ן?

אחלק זאת לשני שלבים: לפני תחילת הבנייה ולאחריה.

חישבו על זוג צעיר הרוצה לקנות דירה, הם מגיעים למשרד היזם במקום הו ייבנה בניין הדירות, היזם מראה להם את התכניות וכיצד תיראה הדירה החדשה שלהם, הזוג מתרשם לטובה אך מתקשה לקלוט באמת כיצד תיראה הדירה.

ברצוני להרחיב על הדמיה בתלת מימד. הדמיה זו נעשית בתוכנות תלת מימד, כאשר אנו משרטטים במדויק , ע"פ גדלי הדירה, כיצד היא תיראה, וממדלים(מרכיבים- בונים) בתוכנת תלת מימד את קירות הדירה,היכן ימוקמו החדרים, הסלון, גודל המרפסת, האמבטיה וכו', בצורה שתמחיש ללקוח כיצד תיראה הדירה.

כמו כן, ישנן תוכנות המכניסות את המידול שעשינו בתלת מימד אל תוך אתר האינטרנט של פרויקט הבניה, תוכנות אלו מאפשרות ללקוח להיכנס לאתר ולנוע בחופשיות בצילומי התלת ע"י שימוש בעכבר או מקלדת, שימושים שעשויים לעזור מאוד ללקוח "להרגיש" את הדירה.

כעת משהסתיים הפרויקט, והבנייה הושלמה, ניתן להפיק סרטי תדמית על הפרויקט, לצלם את הדירות מבפנים ומבחוץ, להראות את הבניה המדויקת וההנדסית שנעשתה בפרויקט, את הנוף שהשכונה משקיפה אליו ועוד. סרטי תדמית יוכלו לאחר מכן גם לשמש עבור הפרויקטים הבאים של החברה, הלקוחות יוכלו להתרשם מטיב החברה, מיכולות הבנייה שלה, ולסמוך על איכותה ויכולת הבניה שלה. הסרט יוכל לעזור רבות למנהל השיווק של הפרויקט, אנשי המכירות יוכלו להשתמש בו, סרטי תדמית מגדילים מכירות באופן מוכח. בנוסף, לסרט אורך חיים ארוך ביותר, הוא אינו יורד מהמדף ברגע שהפרויקט נגמר אלא חי חיי נצח ברשת האינטרנט ובמשרדי החברה וממשיך לשמש את בפרויקטים רבים נוספים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!