סרטי תדמית כיצד להפיצם ברשת האינטרנט?

סרטי תדמית כיצד להפיצם ברשת האינטרנט?

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה אציע מספר אפשרויות להפצת סרטונים ברשת האינטרנט, באופן שימשוך קהל ויגדיל את המכירות שלנו.

מנועי החיפוש נותנים העדפה בדירוג לסרטונים. ז"א, לדוגמא: כאשר מישהו כותב בגוגל את  המילה "סרטי תדמית" יופיעו מספר תוצאות, ביניהן תוצאות של סרטונים מיו טיוב. אם הפקנו סרט שקשור למילה "סרטי תדמית", גוגל תיעזר בסרט זה כדי להגדיר את הדירוג היחסי שלנו במילה "סרטי תדמית".

מה עלינו לעשות?

ראשית היכנסו ליוטיוב, פיתחו שם יוזר חדש/ ערוץ יוטיוב חדש. כעת העלו את קבצי הסרטון שלכם לערוץ שלכם ביוטיוב. הגדירו במדויק את כותרת הסרט: למשל, הסרט עוסק בבניית אתרים, כתבו: "בניית אתרים"  ולאחר מכן את הכתובת של האתר שלכם. לאחר מכן בחרו מספר תגיות הקשורות למילה שאתם מנסים לקדם: "בניית אתר, בניית אתרים, בניית אתר תדמיתי וכו'.

בשורת הטקסט הרחבה כתבו: חברת … החברה עוסקת ב… ואת כתובת אתר החברה. כעת בכל פעם שמישהו יקיש בגוגל את המילה "בניית אתרים", הוא יוכל להגיע לסרטון שלכם. כמובן שאין זה מבטיח שבזכות סרטון אחד תהיו מדורגים במקום הראשון, דירוגכם במנוע החיפוש תלוי בכ200 פרמטרים שונים ובעיקר בתחרות על המילה, אני מניח שבשביל המילה " פרחים בתל אביב" סרטון אחד ביו טיוב לא יספיק, אבל בשביל מילה עם תחרות מועטה יותר למשל: " מוסך", ייתכן וסרטון אחד יכניס אותנו לעמוד הראשון.

להפיץ את הסרטון רק ביו טיוב אינו מספיק, עלינו להפיץ אותו במקומות נוספים: וימאו, פליקס, השרת של האתר שלנו, ועוד. בכל מקום נוסף בו נעלה את הסרטון, עלינו לכתוב את אותן השורות שכתבנו ביו טיוב, מילת מפתח + כתובת האתר שלנו.

בנוסף, ניתן לקשר את המודעות בצדדים ישירות אל הסרטון שלנו, אנו יכולים להעלות דף נחיתה עם סרטון וידאו ולקשרו אל מודעות הגוגל שבצדדים, בפייסבוק, קפה דה מרקר, וואלה וכו'. קישור כזה יוכל לעזור לנו מאוד לקדם את הסרט שלנו, קידום הסרט שלנו משמעו קידום העסק שלנו שמשמעו הוא קידום מכירות.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!