סרטון תדמית- סרט אנימציה או מצולם?

אנו חיים בעידן אינטראקטיבי שבו כל חברה או עסק מחוייבים שיהיה להם אתר אינטרנט שכן זהו המקום היום בו אנו צורכים את המידע שלנו.

כאשר אנחנו מחפשים מידע מכל סוג, רוב הסיכויים שלא ממש נפנה לאנציקלופדיה או למילון אבן שושן, אלא פשוט נפנה לאינטרנט, שם ניתן להשיג בקלות ובמהירות תשובה לכל שאלה. מתוך כך נוצרה גם סוג של בעיה, היות ולכל עסק או חברה קיים היום אתר אינטרנט.  על המשווקים נוצרה החובה לחשוב על רעיון שייתן לאתר שלהם יתרון תחרותי, אלמנט כלשהו שיעביר את מה שהאתר רוצה להעביר ללקוח בדרך פשוטה, מהירה ויעילה. נמצא כי אין דרך יותר טובה לעשות זאת מאשר על ידי סרטון תדמיתי ברמה גבוהה.

הסרטונים הפכו לאחד האלמנטים היותר נפוצים בהם משתמשות החברות בכדי להעביר מסר או מידע על החברה והשירותים השונים אותם החברה מספקת, כאשר חברות רבות מתחבטות בשאלה האם להפיק סרטון תדמית אנימציה או מצולם? מסתבר שאין תשובה אחת לשאלה זו והכל נגזר ממה שאתם רוצים להפיק מאותו קמפיין היות ולכל סוג סרטון יש את היתרונות שלו ואת העדפות אנשי השיווק של החברה.

סרטון אנימציה

הפקת סרטוני אנימציה וסרטוני הסברה הינה תחום יחסית חדש ביחסי הציבור אשר מביא עימו מספר יתרונות מרכזיים. ראשית סרטוני האנימציה מביאים עימם יצירתיות שתמיד נותנת רוח של משהו שונה ורענן. העובדה שהסרטון הוא יצירתי וכנראה יהיה שונה מכל מה שראיתם בעבר, תמשוך מיד את העין של הלקוח ותגרום לו לראות את הסרט ולרצות להשאר באתר, לפחות עד סופו.

כאן וודאי אתם שואלים את עצמכם – מתי נעשה שימוש בסרטוני אנימציה?. ובכן, שימוש בסרטוני אנימציה יעשה במקרים שבהם נרצה לשבור שגרה, כלומר במצבים בהם לחברה יש שירות שנחשב ל״משעמם״ יחסית, סרט אנימציה יאפשר לנו ליצור באז לגבי אותו שירות, שבמקרה והיינו בוחרים בסרטון מסוג אחר, הסיכוי שהגולש היה נוטש אותו במהרה, גבוה במיוחד. העובדה שסרטון אנימציה מושך את העין דרך הדמויות המצוירות שמשחקות בסרטון, דרך הצבעים, הויזואליות וההנפשה שבסרטון גורמת לכל הנושא להראות ללקוח מעניין ומרתק ועל ידי כך מושכת לקוחות חדשים. בנוסף ללקוח קל יותר להתחבר לדמות מצוירת הנראית לו חמודה וחייכנית מאשר לעובד בחברה או לפרזנטור אותם אינו מכיר בין כה וכה. למעשה, סרטון אנימציה מתאים במצבים בהם אנו רוצים להיות מקוריים וליצור עניין.

סרטון מצולם

סרטון תדמית לרוב מצולם באמצעות פזרנטור או על ידי צילום העובדים במהלך עשיית תפקידיהם השונים בחברה, במשרדים או בפסי הייצור. סרטון מצולם הוא כנראה הדרך הפופולרית להציג את חזון החברה ולהעביר את המסרים שלה ללקוח. ככלל לקוחות רבים יטענו כי חברה אשר מציגה את עצמה באתר האינטרנט שלה בעזרת סרטון מצולם, ישירות תיחשב בעינינו כחברה רצינית, כזו שניתן לסמוך עליה, במיוחד אם מראים לנו את תהליכי העבודה והעובדים עצמם במהלך הסרטון. לסרטון שכזה יש יתרון חשוב, זאת משום שלרוב הוא מציג בבירור מהו פועלה או השירות של החברה ולא משאיר ללקוח שום שאלה פתוחה.

אז כפי שראיתם בהסבר הקצר הזה, לכל סוג של סרטון יש את היתרונות שלו כך שאתם צריכים להבין מה נכון יותר עבור העסק שלכם, סרטון תדמית אנימציה או מצולם. הצוות שלנו התנסה בהפקת קשת רחבה של סרטונים מכל הסוגים וישמח לסייע לכם בהחלטה ולהפיק עבורכם את הסרטון שישווק אתכם החוצה בצורה הטובה ביותר.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!