מספר עצות שיקפיצו את הבלוג שלכם קדימה!

מספר עצות שיקפיצו את הבלוג שלכם קדימה!

כתבו בשפה פשוטה, השתמשו בפסקאות קצרות ונקודות תמציתיות. אלו עקרונות חשובים מאוד לכתיבה באינטרנט, אשר יגרמו לפוסטים שלכם להיות קריאים ונגישים יותר לקורא. זה דומה מאוד ל סרט תדמית מרהיב בן 30 שניות שהוא קצר ומשכנע.

צרפו לינקים למקורות מהם שאבתם השראה או מידע לצורך כתיבת הבלוג, זה לא רק לשם האתיקה אלא דרך מצוינת לקדם את הבלוג שלך ולקבל לינקים, כאשר האנשים ששלחת לינק לאתר שלהם יגלו שקישרת אליהם, ישנה סבירות גבוהה שהם יקשרו חזרה אליך, דבר שיגרום לכם לקפוץ במנועי החיפוש.  למשל: אם תרצו לצפות ב סרט תדמית על הנושא: הקליקו כאן.

בדקו את טעויות הכתיב בפוסטים אותם אתם כותבים, זה יגרום לבלוג שלכם להיראות מקצועי יותר, ויגדיל את הסבירות שאנשים אחרים ישלחו לינק אליכם. למשל: אל תכתבו סרת תדמית אלא סרט תדמית.

השתתפו באופן פעיל בפורומים של רשתות חברתיות, בררו מהם השאלות הנפוצות שנשאלות בפורומים אלו וספקו את התשובות להן בבלוג שלכם. ברגע שתעשו זאת שלחו לינקים לבלוג שלכם. למשל: אם החברה שלכם עוסקת בהפקת סרט תדמית לעסק, כיתבו לצפייה ב סרט תדמית על הנושא.

 

אם זאת, אל תגזימו, לא לכל תשובה שלכם חייב להיות קישור לבלוג , ייתכן שאנשים יחשדו כי כל העניין שלכם בפורום בו אתם משתתפים הוא להפנות את האנשים לבלוג שלכם…

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!