מיתוג נכון בעזרת סרטון תדמית – כך בונים תדמית

סרטון תדמית הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מתהליכי המיתוג של כל חברה ומהתדמית של כל ארגון. בעזרת יצירה של סרטון מושקע והפצתו בפלטפורמות הנכונות, ניתן להתמקד בייחודיות  של כל חברה ולבנות לה את התדמית הטובה ביותר. הנה כמה דרכים שבהן סרטון תדמיתי יתרום לתפיסת המותג של העסק שלכם.

הפקה ששמה את המותג שלכם במרכז העניינים

סרטוני תדמית מאפשרים לכם לשלוט במסר השיווקי שאתם רוצים להעביר ולייצר את התדמית המבוקשת לחברה. בעזרת הדגשת היתרונות של החברה שלכם, ניתן ליצור בידול של ממש מהמתחרים העסקיים שלכם ולהפיק סרטון שמותאם לזירה שבה אתם מבקשים לפרוץ. באופן זה, תוכלו לבנות את התדמית שלכם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים ולבלוט בענף הייחודי שבו אתם עוסקים.

תסריט שנתפר בהתאם לערכי הליבה של כל חברה

משום שכל תהליך מיתוג מתחיל בתסריט מנצח, חשוב לתפור את התסריט בהתאם לערכי הליבה של המותג שלכם. חשוב לפנות לכל קהל יעד בהתאם לסגנון הייחודי שלו ולשפה הוויזואלית שמוכרת לו – בכדי ליצור את התדמית המבוקשת בכל פלחי האוכלוסייה. כך שבעזרת סרטון תדמיתי אחד, ניתן להגיע להרבה מאוד אנשים ולהרשים את הלקוחות שלכם בדרך ייחודית ובהתאם לדרישות הקריאטיביות שלכם.

צילומים של שגרירי המותג או נציגי החברה שלכם

סרטון תדמית מאפשר לכם לשים את שגרירי המותג שלכם בפרונט וליהנות מפרסום אותנטי בתקציב שמתאים לארגון שלכם. ניתן להשתמש באנשים מתוך החברה או מלקוחות נאמנים אשר יהפכו לפרזנטורים של ממש. באופן זה ניתן למתג את החברה שלכם באופן הטרנדי ביותר בתחום ולספק מענה אמיתי לצרכים התדמיתיים של המותג שלכם. כי אחרי הכל, בנייה נכונה של תדמית – מתחילה מהתמקדות בצד הוויזואלי של כל חברה ובית עסק.

התאמה מושלמת לכל ענף וסוג שירות

בכדי להתאים את הסרטון לדרישות הייחודיות של כל תחום עסקי, חשוב לבחור בטכניקת הצילום הטובה ביותר. מעבר לסרטוני הווידאו התדמיתיים הסטנדרטיים, בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר סרטונים אשר מתבססים על יכולות אנימציה מתקדמות. סרטונים מונפשים אלו, משלבים בין אלמנטים אינפורמטיביים לאלמנטים תדמיתיים. כל זאת, בכדי לבנות את התדמית המבוקשת לצרכים המיתוגים של כל ארגון עסקי.

לסיכום, ניתן לראות שסרטונים איכותיים הם המפתח לבניית תדמית מקצועית והדרך הטובה ביותר לשדרג את המותג שלכם. הסרטונים תורמים למיתוג של כל עסק ומאפשרים לכל בעל מקצוע להפוך לאוטוריטה בתחומו באופן קל ופשוט.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!