כיצד לקדם בלוג עסקי באמצעות רשתות חברתיות

מאת : איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה ברצוני להסביר כיצד ניתן למנף את הבלוג שלנו באמצעות רשתות חברתיות.

ייתכן שאתם כותבים בלוג כדי לקדם עסק או מותג אך הבלוג מקבל חשיפה מועטה מדי, כיצד ניתן להזרים אל הבלוג תנועת גולשים?

בניית קהל קוראים לבלוג שלך היא אינה משימה שצפויה לקרות בין לילה, אם זאת, למזלנו המדיה החברתית פותחת בפנינו אפשרויות רבות להפיץ את השמועה שפתחנו בלוג ולקדמו.

ראשית עלינו להבין כי עלינו לעשות יותר מלפתוח חשבונות בפייסבוק ולינקדאין, במיוחד אם רוצים להשתמש ברשת החברתית כדי להגדיל את הערנות כלפי העסק שלכם ולהזרים תנועת גולשים אליו.הנה מספר טיפים שיעזרו לכם:

  1. צרו כותרת ופרופיל רלוונטי: אם המטרה המרכזית שלך היא להרשם לפייסבוק כדי לקדם את העסק והבלוג שלך, צור פרופיל משתמש שזהה לבלוג או לעסק שלך,עשו סדר בראש לקוראים שלכם כך שיזהו את הפרופיל שלכם יחד עם הבלוג שלכם.
  2. ברגע שהצטרפת לרשת החברתית, חפש בה גולשים פעילים שקשורים לתחום הפעילות שלך, גולשים אלו עשויים להתעניין בבלוג שלך, ברגע שמצאת את האנשים האלה שלחו להם בקשת חברות והציגו בפניהם את הבלוג. בנוסף, מומלץ לחפש קבוצות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם ולהשתתף בצורה ערנית בדיונים שלהם, אם אינכם מוצאים דיון כזה, מומלץ לפתוח פורום חדש, תוכלו לפנות לתפוז, נענע או וואלה, בקשה לפתוח פורום כזה ואף לנהלו. בצורה זו תקבעו את מעמדכם כמומחים בתחום.
  3. היו ערנים והשתתפו באופן אקטיבי בדיונים השונים בפורומים. מרכיב חשוב מאוד בהצלחה לייצר טראפיק אל הבלוג שלכם היא השתתפותכם הערנית בדיונים הפנימיים. מומלץ בדיונים אלה לתת ערך מוסף לדיון, יצירת פרופיל משתמש ונטישתו בוודאי שלא יגבירו את הטראפיק לבלוג, עקבו אחר חוק ה80-20 בשיווק, נסו לשמור על כך שלא יותר מ20 אחוזים מהפעילות שלכם תכלול קידום עצמי. הרגישו חופשי לשלוח לינקים לבלוג שלכם אבל אל תשכחו את המטרה המרכזית: יצרו ערך מוסף עבור קהל היעד שלכם!
  4. מספר רשתות חברתיות מאפשרות לכם להכניס באופן אוטומטי את העדכונים שלכם ישירות מהבלוג, ברגע שאתם מסיימים את כתיבת הפוסט הוא מיד מתעדכן אוטומטית ברשת החברתית.  בצורה זו תופיעו מספר רב יותר של פעמים ברשת החברתית, תייצרו חשיפה ותנועת גולשים אל הבלוג שלכם!

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!