חשיבות סרטוני תדמית למיתוג ושיווק העסק

בעידן המודרני כל חברה מעוניינת להימצא בחזית התחום ולחשוף את המותג לכמה שיותר עיניים במינימום זמן וכסף. האופציות בזירת המדיה הן כל כך רבות, עד כדי שבעלי עסקים ממש הולכים לאיבוד.

פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, אאוטבריין, כתבות תדמית באתרי חדשות – הן רק חלק מהאופציות ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. ברוב המקרים, חברות יפנו למשרד פרסום מוביל אשר יבנה עבורם תכנית שיווקית ויאפשר להם לחלק את עוגת התקציב וכך לשיווק את העסק. אך מה עושים אם התקציב אינו גבוה ואנו רוצים כמה שיותר חשיפות ממוקדות? הפתרון לכך הוא פשוט – מפיקים סרטון תדמיתי הממחיש את המוצר או השירות שלנו ופשוט מפיצים אותו בכמה שיותר אפיקי מדיה כדי לקבל חשיפה מרבית.

מהם סרטוני תדמית ולמה הם כל כך פופולריים?

סרטון תדמית הוא קטע וידאו קצר יחסית המאפשר לכם לדבר אל קהל היעד שלכם או להמחיש לו דבר מה אודות המוצר או השירות שלכם. הסרטונים יכולים לייצר קרבה עם הלקוח, לאפשר לו להכיר אתכם באופן אישי ולהגדיל את מכירות העסק. סרטונים אלה יכולים מיני רבים כמו – סרטון המוצג על ידי דוגמן, סרטון אנימציה או סרטון אישי בו אתם מדברים לצופה ומעניקים עבורו טיפים מקצועיים, מידע על המוצר, הדגמת המוצר באופן מוחשי וכו'.

אנו חיים בעולם מהיר, בלתי סלחני, וכזה שמאפשר לגולשים לקבל כאן ועכשיו כל תוכן רצוי, ולכן עלינו להיות ממוקדים וברורים ולספק תוכן איכותי, ועדיף שיהיה ויזואלי. התדמית הוויזואלית של העסק, היא האלמנט הכי חזק שיש לנו אל מול לקוחות או גולשים שאינם מכירים אותנו כלל. למעשה, מדובר על הרושם הראשוני שאנו יכולים לספק לכל מוצר ולכל פעילות שאנו רוצים לבצע, ולכן כל משרד פרסום ימליץ לכם לבצע סרטון תדמית המתאים לאופי המותג שלכם על מנת להשיג תוצאות רווחיות יותר מכל אפיק פרסום אחר. הסרטון יאפשר לכם  ליצור ערכי מותג ממוקדים לקהל היעד והאפשרות להפיץ אותו באפיקי מדיה מגוונים.

כל היתרונות של סרטוני תדמית

להפוך לאוטוריטה בתחום – אחד היתרונות הבולטים בסרטוני תדמית הוא האופציה להעניק ידע מקצועי לגולשים, וכך להפוך לבעלי ידע בתחום. לדוגמה – מדריכת הורים המעניקה טיפים מקצועיים הקשורים לחינוך ילדים, ממתגת את עצמה כאוטוריטה בתחום, כזאת שכדאי להורים החווים משברים עם ילדיהם להזמין אותה להדרכה פרטנית כדי לקבל כלים ממוקדים.

יותר חשיפות – החשיפות של סרטוני התדמית הן גבוהות יותר ביחס למאמרים וכתבות, משום שהצפייה מהירה יותר ויכולה ללכוד את עייני הגולש שאולי בכלל לא התכוון לצפות בסרטון.

אפשרות הפצה – את סרטוני התדמית תוכלו להפיץ במגוון אפיקי מדיה כדוגמת פייסבוק, באתר החברה, בדף נחיתה, ביוטיוב, בניוזלטרים חודשיים ועוד. כמו כן, תוכלו לעקוב אחרי כמות הצפיות, לקבל תגובות ולראות איזה סרטון היה פופולרי.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!