חברת וידאו הד משיקה בימים אלה את חטיבת הבת-וידאו הד אינטראקטיב.

חברת וידאו הד, המתמחה בפוסט פרודקשיין וסרטוני אינטרנט, משיקה בימים אלה את חטיבת הבת- וידאו הד אינטראקטיב. .

החטיבה החדשה תיתן מענה שיווקי מלא לכלל הצרכים באינטרנט: בניית כל סוגי האתרים ,מיני סייטים, אתרי פלאש, עיצוב גרפי לאינטרנט – באנרים ודפי נחיתה, ואפליקציות לפייסבוק, קידום אתרים אורגני, בניה וטיפול מקצועי בקמפיין פרסומי ב  Google Adwords .

לרגל ההשקה יוצאת החברה במבצע חדש ובו כל מי שיזמין אתר אינטרנט יוכל לקבל סרטון וידאו או פלאש במתנה!

לדברי איתי אפרימי, מנכ"ל וידאו הד, המחלקה נפתחה מתוך השקפת העולם של החברה שסרטוני וידאו שיווקים קצרים מגדילים את המכירות באתר: "אין זה סוד שאנו עוסקים במלאכת עשיית סרטוני הוידיאו  באינטרנט מזה מספר שנים, מניסיוננו נוכחנו לדעת שלמרבית האתרים אין סרטונים באתר, עלויות הפקה של סרטוני אינטרנט קצרים נעות בין 6,000- 10,000 ₪. עלויות אלו מפחידות את בעלי האתרים והם מעדיפים לחסוך ולא להפיק סרטוני וידאו לאתרים שלהם למרות שהם יודעים שסרטון כזה יגדיל את המכירות. העלויות הגבוהות נובעות מכך שאין היום גוף אחד ויחיד שמאחד את בניית האתרים ושיווקם באינטרנט יחד עם הפקת סרטוני וידאו. כאשר בעל עסק מגיע לבנות אתר, החברה שבונה לו אותו אינה מציעה לו סרטון וידאו כיוון שיחד עם בניית האתר הוא יגיע לעלויות של מעל 10,000 ₪, הוצאה שכבדה על עסקים קטנים ובינוניים רבים, בנוסף החברות שבונות את האתרים אינן מרוויחות מסרטונים אלו כך שהאינטרנס שלהן הוא בלמכור אתר בלבד. ובכן כאן נכנסת לפעולה המחלקה החדשה שפתחנו, וידאו הד אינטראקטיב, המחלקה אמורה לבנות אתרים ולספק סרטוני וידאו במחיר שווה לכל נפש- בין 1,500 ל2,000 ₪ לסרטון. מחיר שאני מאמין שכל בעל מקצוע יוכל לעמוד בו. שכרנו שורה של מתכנתים ומעצבים גרפים מהשורה הראשונה בישראל ואצלנו בוידאו הד אינטראקטיב נוכל לספק אתר אינטרנט עם מערכת ניהול עצמאית יחד עם סרטון וידאו ובאנר תדמיתי בפלאש וכל זאת תמורת 7,500 ₪. מחיר שאני מאמין שכל בעל עסק יוכל להרשות לעצמו".

מוסיף רועי קטרי, מנהל הקריאייטיב בחברה: אני בטוח שבזכות המחירים האטרקטיביים שלנו, יותר ויותר אנשים יפיקו סרטונים שיווקים באינטרנט ובכך יגדילו את המכירות שלהם, החזון שלנו בוידאו הד אינטראקטיב הוא שלכל אתר אינטרנט יהיה סרטון וידאו, זה הרי ידוע שאנשים לא קוראים טקסטים כשהם נכנסים לאתר, אין להם סבלנות, פרק הזמן שאדם נותן לאתר אינטרנט הוא של כ8 שניות, וזה במקרה הטוב,  אם אין משהו מעניין שמושך אותו באתר אז הוא פשוט יעזוב אותו. הוידאו משאיר את הגולש באתר, ממקד את המוצרים או השירות שבעל האתר נותן וכך מגדיל את המכירות, הוא הרבה יותר מעניין מטקסט, הגולש פסיבי ואינו צריך לעבוד קשה בשביל להבין מה בעל העסק מוכר. אנו עובדים מזה מספר שנים מול חברות בחו"ל,  וכל הזמן עלתה השאלה בוידאו הד למה באירופה וצפון אמריקה מבינים את החשיבות של אתר אינטרנט ובישראל פחות. אנחנו דוגלים בהחדרת המהפכה גם לישראל ובהתקדמות לדור הבא של הפרסום באינטרנט, פרסום באמצעות וידאו.

המחלקה החדשה מעוררת עניין רב בחברות במשק הישראלי וחברת סמיקום לקסיס, יבואנית סוללות ג'י פי בישראל כבר הזמינה מספר אתרים עבור המחלקות השונות של החברה. ובכן, עם חזון שכזה, כל שנשאר לנו הוא לאחל בהצלחה למחלקה החדשה כשאנו משוכנעים שנשמעה עליה עוד רבות, ניתן לצפות בסרטון האינטרנט שהופק במיוחד לרגל ההשקה של החטיבה- וידאו הד אינטראקטיב

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!