וידאו הד אינטראקטיב מציגה:בניית אתר מקצועי מרהיב ויעיל ברשת האינטרנט

בניית אתר מקצועי מרהיב ויעיל ברשת האינטרנט:

VideoHead  מתמחה בבניית אתרי אינטרנט מקצועיים ומצליחים, בעיצובים מרהיבים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ובנגישות למנועי החיפוש, וכל זאת במחיר משתלם!

מחלקת בניית אתרים בVideoHead  מורכבת מצוות אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בעולם האינטרנט וכולל: בוני אתרים, מעצבי אתרים, מקדמי אתרים, גרפיקאים, מומחי שיווק ועוד רבים אחרים.

בנוסף, VideoHead מתמחה בבניית אתרים המקודמים ע"י שימוש בוידאו, הדור הבא של הפרסום באינטרנט ! אנו נותנים באתרים שאנו בונים דגש מיוחד לשימוש בוידאו ומקדמים את האתר בנוסף לשיטות הרגילות (קידום אורגני וGoogle Adwords)  גם בYouTube ואתרי אחסון וידאו נוספים.

היתרון בסרטי וידאו הוא בעובדה שתמונה אחת שווה אלף מילים וסרטון שווה הרבה תמונות. הפרסום בוידאו מאפשר לנו להציג את המסר הפרסומי שלנו בצורה הכי טובה שיש !

בVideoHead כל אתר מלווה בסרטון אנימציה בוידאו או בפלאש המציג את העסק או מוצריו, ברכישה של אתר אינטרנט בvideohead תוכלו לקבל במתנה סרטון וידאו!

VideoHead  מתאימה לכל לקוח את האתר האפקטיבי ביותר עבורו.

 חברות רבות מציעות אתרים כבדים ומסורבלים ללקוחות שאינם צריכים זאת, אנו מתמחים בבניית אתרים במהירות, תוך ימים ספורים!  VideoHead פיתחה מערכת משוכללת פורצת דרך אשר מאפשרת ללקוח לקבל אתר אינטרנט מרהיב, תוך ימים ספורים במחיר שווה לכל נפש!

 

VideoHead מציעה אתר אינטרנט חדש שיספק לך שליטה מלאה על הנעשה בו:

ניהול מתקדם (ממשק משתמש)

הוספת תוכן ללא הגבלה

העלאת תמונות

הוספת סרטוני וידאו

חברות רבות מחייבות את בעל האתר לשלם כאשר הוא רוצה לעשות שינוי בתוכן או בקוד האתר, VideoHead  חושבת כי זהו צעד לא הוגן ולכן אנו תמיד משאירים את המפתחות אצלכם בידיים.

אצלנו תוכל לפתח את האתר ללא תלות בשירותים שלנו.

בוידאו הד אינטראקטיב:

מהיר וקל -המערכת ידידותית למשתמש

מחירים נמוכים שיחסכו לך כסף

מבצעים גם אחסון

שירות לקוחות – תמיכה ושירות מלאים

החבילה שלנו כוללת:

מערכת ניהול מלאה

דפי מידע ללא הגבלה

דף צור קשר

סרט וידאו

דומיין

עיצוב חדש וייחודי

קידום במנועי חיפוש

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!