הפקת סרטי תדמית ככלי באסטרטגיית השיווק של העסק

במשך שנים שמענו כי "תמונה שווה אלף מילים" וזה היה נכון ועבד מצוין, לפחות עד לסוף שנת 2014. ממחקר של socialbakers שנערך בשנת 2015 וחקר חשיפה אורגנית בפייסבוק, עולה כי בניגוד לעבר, בו כיכבו התמונות כמקדמות חשיפה, כיום הסרטונים הם אלה הזוכים לחשיפה האורגנית, ללייקים ולשיתוף הרבים ביותר. פייסבוק, הרשת החברתית הנפוצה ביותר, משמשת בשנים האחרונות אינדיקטור מעולה לדעת הקהל ולמגמות בשוק, רק אוששה את מה שרוב אנשים השיווק חשו (וחשבו) כבר מזמן – המלך מת, יחי המלך החדש! מודעה המכילה תמונה כבר איננה יעילה ואיננה משיגה את האפקט שמשיג סרטון.

 

צרכנים מפותחים, חשופים ומודעים יותר

עידן שפע המידע הזמין באינטרנט הפך את הצרכנים שלנו לחשופים לגירויים מכל עבר. בניגוד לעבר, השימוש המורחב שעושים כיום גופים וארגונים במדיות השונות לפרסום, מאפשר לצרכן לגבש את העדפתו (ובמקרים רבים, אף את החלטתו) מבלי להחליף ולו מילה אחת עם מציע השירות או המוצר. אל השפע הרב הפרוש לעיני הצרכן הפוטנציאלי, מתלווה גם סוג של "פינוק" המלווה בקוצר רוח – הלקוח העתידי רוצה לקבל את כל הרושם והמידע הדרושים להחלטתו כאן ועכשיו. אם לא יקבל את מבוקשו – הוא פשוט ילך הלאה, לאתר או ספק אחר, שיתנו לו את כל הכלים הנדרשים לו. כאן בדיוק, בנקודה זו, מתגלה יתרונו של סרט תדמית.

והעם רואים את הקולות

סרט תדמית טוב מספק ללקוח העתידי את כל המידע הדרוש לו על המוצר או השירות שבכוונתו לרכוש. למעשה, סרט תדמית עושה הרבה יותר מזה – הוא נותן ללקוח תחושה שהוא "מכיר" אותך אישית. מאחר והזיכרון שלנו פועל בצורה מוזרה, אנחנו מסוגלים לסמוך על אנשים המוכרים לנו (אפילו אם הם מוכרים לנו רק ממסך הטלויזיה) הרבה יותר מאשר על כאלה שאינם מוכרים לנו כלל.

מראה עיניים ומשמע אוזניים – סרט תדמית ככלי שיווקי

כאשר אנחנו מגיעים לשלב תכנון אסטרטגיה שיווקית לעסק, אין ספק שאי אפשר להתעלם ממשקלו של סרט התדמית בהחלטתם של הלקוחות העתידיים ובחיזוק מעמדם של הלקוחות הקיימים. הפניה הבלתי אמצעית (לכאורה), התחושה כי הצופה "מסתובב" בעסק, "מכיר" את אנשי המפתח, "מתוודע" לתהליכים השונים שעובד המוצר עד שהוא מגיע לידיו (או "פוגש" את האנשים שיעניקו לו את השירות המבוקש) הופכים סרט תדמית לאלמנט חשוב באסטרטגיה השיווקית של כל ארגון המתעתד לשווק את עצמו בדרך הנכונה והאפקטיבית.

 

לסיכום:

סרטי תדמית משמשים כלי שיווקי אפקטיבי ויעיל, כאשר מדובר בפניה לקהל הרחב, ללקוחות עתידיים וללקוחות קיימים. סרטי תדמית מקבעים את העסק בזיכרונו של הצופה בהם ומספקים לו נתונים שיסייעו לו בהחלטה על קנייה או התקשרות בטווח הקצר וגם הרחוק. התייחסות אליהם ככלי שיווקי בזמן גיבוש אסטרטגיה השיווקית הינה צורך השעה, כמו גם ההקפדה על איכותם ורמתם, כאשר הם מופקים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!