היתרונות של הפקת סרטון תדמית לעסק

סרטון תדמית הוא כלי חשוב שעומד לרשותך כבעל או בעלת עסק, בעיקר כדי למשוך קהל וליצור דימוי חיובי לעסק. האפשרויות שעומדות לרשותך הן כה רבות, שזה עשוי מעט לבלבל, כך שלפני הכל כדאי להבין איזה סוג של סרטון תדמית כדאי לך להפיק ומה בכלל היתרונות של הפקת סרטון תדמית כזה או אחר.

בואו ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן, ונתחיל ביתרון הראשון והמרכזי – תקציב. בהתאם לגודל העסק ולשלב שבו הוא נמצא, כך סביר להניח שהתקציב העומד לרשותכם שונה. בהתאם לתקציב תוכלו להגדיר את סוג הסרט, את אורכו ואת תוכנו, וככל שתגדלו ותצמחו תוכלו להגדיל את התקציב שלכם וליצור סרט תדמית חדש שמותאם בדיוק בשבילכם.

הפקת סרטון תדמית לכל נתח אוכלוסייה

סביר להניח שפילחתם את קהל היעד הרלוונטי לכם ואתם יודעים בשלב הזה למי אתם מעוניינים לפנות. סרט התדמית שתפיקו יוכל להתאים באופן ספציפי לאותו קהל יעד, כך שהאלמנטים בהם תשתמשו לקהל נשי יהיה שונה מאלה שיופקו לקהל הגברי, וכן יהיו גם הבדלים בין גילאים, בין תושביהן של ערים שונות או כל מדד אחר שהוא רלוונטי מבחינתכם. היכולת ליצור סרט המותאם לקהל היעד היא חשובה, משום שבדרך הזה אתם יכולים למקד את המסרים שלכם בצורה טובה יותר ולדבר אל קהל היעד בדיוק מהמקום הנכון. את המסרים תוכלו להעביר באמצעות גרפים, אנימציה או כל כלי אחר העולה על רוחכם, בהתאם למטרות הסרט שאתם מעוניינים ליצור, ובהתאם לקהל היעד.

הפקת סרטון תדמית

סרטון תדמית

הפקת סרטוני תדמית

ברוכים הבאים לעידן האינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים יותר ויותר לפעילות שיווקית בעולם הדיגיטל, כלומר – במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובאתרים לאחסון סרטים, בראשם יוטיוב. מאחר והצרכנים שלנו נמצאים לא מעט באינטרנט, בין אם באמצעות המחשב ובין אם באמצעות הטלפון הסלולארי, גם הפעילות השיווקית שלכם צריכה להתנהל משם.

בהקשר הזה חשוב להבין שסרטונים מקבלים אחוזי צפיות גבוהים יותר כשהם מופצים ברשתות החברתיות, למשל, וכן הם מקבלים תגובות רבות יותר בהשוואה לתמונות או לסטטוסים מילוליים. ללא ספק, שימוש בסרט תדמית והפצתו בכלים האינטרנטיים העומדים לרשותכם יביאו לכם חשיפה מצוינת.

פרסומת ניידת

יתרון נוסף וחשוב של הפקת סרט תדמית לעסק הוא הניידות של הסרט – והיכולת שלכם להציג אותו בכנסים ובאירועים שונים אליהם אתם מגיעים, כך שהוא עושה את עבודת השיווק וההיכרות עם העסק בכלל ועם המוצר בפרט, בצורה הטובה ביותר. סרטון קצר ומדויק יוכל לעשות את העבודה במקומכם ולהסביר לקהל היעד שלכם בשביל מה בדיוק הוא צריך אתכם ולמה אתם הכי טובים בשבילו. זהו כלי לביסוס המותג שלכם לא פחות מאשר לחיזוק הפעילות העסקית ולקידום המכירות. למעשה, סרט תדמית הוא בעל יתרונות כה משמעותיים לעסק שלך, שהשאלה המרכזית שצריכה להישאל כעת היא – למה אתה עוד כאן במקום לעבוד על הסרט שלך?

לאחר הפקת הסרטון – כדאי לקרוא גם על אמצעים לקידמו בגוגל וביוטיוב.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!