סרטי תדמית לאירופה

לאחרונה החלו חברות ענק ומשרדי פרסום באירופה לגלות עניין בחברות ישראליות המתמחות בהפקות וידאו ופוסט פרודקשיין. חברת וידאו הד, המתמחה בהפקת פרסומות ופוסט פרודקשיין, סיימה בימים אלה את הפקתם של 6 סרטי פרסומת עבור הקמפיין החדש של הד אנד שולדס במערב אירופה. הסרטים הופקו עבור מטה השיווק של ענקית מותגי הצריכה פרוקטר אנד גאמבל בשוויץ.

נשאלת השאלה מהו הקשר בין חברת וידאו הד הישראלית לענקית המותגים העולמית? התשובה פשוטה- יצירתיות ומקצועיות המשולבים במחירים נוחים יחסית לשוק האירופי.

חברות ישראליות המתמחות בפוסט פרודקשיין מסוגלות להפיק תכנים איכותיים בסטנדרטים גבוהים במחירי עלות נמוכים יחסית לתעשייה במערב אירופה. בעידן האינטרנט בו אפשר לשלוח קבצים דרך שרתים, ניתן לבצע את העבודה פה בארץ ולשלוח אותה לחו"ל ,כך נפתח לו ענף ייצוא חדש לישראלים- פרסומות וסרטי תדמית.

שמות וכינויים רבים הודבקו לתעשייה זו ביניהם: "ההודים החדשים של אירופה", אך יש לומר את האמת, השוק האירופי גדול בהרבה מהתעשייה פה בארץ, לחברות האירופיות תקציבי ענק והן מסוגלות להפיק תכנים בכמויות גדולות בהרבה מישראל. ניקח למשל את חברת וידאו הד הישראלית, החברה הפיקה 6 סרטים עבור פרוקטר אנד גאמבל, הסרטים הוצגו בכנס העולמי של הד אנד שולדרס בשוויץ וחשפו עבור עובדי החברה את הקמפיין החדש שאמור לעלות בקרוב במדיה הכתובה בעיתונות ובטלוויזיה באיזור מערב אירופה וצפון אמריקה.

מדי שנה נאספים כל מנהלי השיווק של פרוקטר אנד גאמבל באחת ממדינות האיחוד, במהלך הכנס כל מותג מציג את ביצועיו ותוכניות השיווק שלו לשנים הבאות, מדובר בסוג של מופע/תחרות סמויה שבה כל מותג מנסה להרשים ואף משחד את הנוכחים במתנות וסרטונים מרשימים ורבי אפקטים.

לצורך הכנס הפיק כל מותג סדרת סרטונים בשווי של 200,000 ₪ רק לצרכים פנים ארגוניים, לפרוקטר מותגים רבים: דולצ'ה גבאנה, ג'ילט, הוגו בוס, תקציבם של הסרטונים הגיע למיליוני שקלים!

 בשונה מההודים המתנהגים כרובוטים, הישראלים יצירתיים, נועזים וחצופים חיובית, תכונות אלו נדרשות להפקת תכני וידאו.ההרגשה הכללית היא שהאופי הישראלי, שהרבה פעמים מסבך אותנו, הפעם נותן לנו את היתרון, ובגדול!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!