בניית אתרים – כיצד סרטון תדמית יכול לעזור בעת בניית אתר

חברות ובעלי עסקים אשר פונות היום לחברות בניית אתרים, לא מסתפקות יותר באתר שמכיל טקסטים כתובים, הם מחפשים דברים מעבר לכך, דברים שיעזרו להשאיר את הלקוח באתר, יגרמו לו לגלוש כמה שיותר זמן באתר, להכיר את העסק מקרוב ולדעת מי עומד מאחוריו. לשם כך הם מבקשים ליצור סרטון תדמית.

סרטון תדמית איננו דבר חדש כמובן, מי שביקר בערבי מכירות כבר בשנות השמונים והתשעים, יכול היה לראות אותם, כמו כן בעבר הרחוק היה נהוג לתת קלטות וידיאו עם סרטוני תדמית מסוגים שונים, זו היתה הדרך של חברות להציג את עצמן בפני הלקוחות.

האינטרנט פתח אופציה להציג סרטון תדמית בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה, אך חשוב מכך, בצורה הרבה יותר נגישה. במקום לחלק קלטת או להציג את הסרטון בערב מסוים, כל מי שנכנס לאתר יכול לראות אותו. הסרטון נמצא באתר כל הזמן, הגולש לא צריך לעבוד קשה, ובעל האתר נהנה מאפשרות לחשוף את הסרטון בפני קהלים רבים, בארץ ובחו"ל. יש לזכור שהסרטון יכול להיות מופץ לא רק באתר אלא גם ברשתות חברתיות.

לפני שניכנס לעובי הקורה ונסביר כיצד עושים סרטון תדמית ומה צריך להיות בו, נסביר בקצרה מה הוא משרת. סרטון טוב אמור לגרום לגולשים להחליט לרכוש מוצר או שירות מהחברה. הוא אמור ליצור מצב בו הגולש לומד להכיר את החברה ומחליט לעבוד איתה באופן צמוד. לכן יש לו משמעות גדולה כבר בשלב של בניית אתרים. ככל שנדע לקדם את העניין יותר מהר ויותר ברור, כך נהנה מכלי אפקטיבי מאוד לשיווק וזה בסופו של דבר המטרה של כל האתר ובפרט של הסרטון.

כיצד בונים סרטון תדמית בצורה חכמה

על מנת שהסרטון יהיה חכם ויעיל, עליו לעמוד במספר תנאים. התנאי הבסיסי הוא כמובן שיוסרט בצורה מקצועית. לשם כך יש לשכור את שירותיה של חברה מנוסה אשר מתמחה בהפקת סרטוני תדמית ולא לחסוך בכסף ולעשות את הסרטון באופן עצמאי. החיסכון עלול להוות נזק משמעותי.

תנאי בסיסי אחר הוא, שהסרטון צריך להיות פשוט וקצר, אסור שהוא יהיה ארוך מדי. המסר צריך להיות קליט, פשוט וברור. לגולשים באתר אין הרבה זמן ואין הרבה סבלנות, הם לא יצפו בסרטון תדמית שעולה על דקה-שתיים. לכן רצוי מאוד שהסרטון לא יהיה ארוך מדי, כך תוכלו להעביר את המסר בצורה אפקטיבית.

תנאי בסיסי אחרון הוא, שהסרטון צריך להשתלב בעיצוב ובמבנה של האתר. לשם כך חברת בניית אתרים תדאג שהסרטון לא יהיה כבד מדי בשביל שלא יפריע בעלייתו של האתר וימוקם במקום אידיאלי כך שהוא לא יפריע לזרימה בגלישה של האתר. לשם כך ולשם הנקודות הקודמות שציינו, יש ליידע מראש חברת בניית אתרים, שאתם מעוניינים להציב סרטון תדמית באתר, כך היא תוכל לשלב אותו בצורה נכונה בתהליך העבודה על האתר שלכם.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!