איתי אפרימי מנכ"ל וידאו הד בראיון לתכנית חיסכון בערוץ 2

איתי אפרימי התראיין לתכנית חיסכון בערוץ 2 בנושא עלויות סרטונים למתמודדים בפריימריס

הנה הכתבה ששודרה בערוץ 2

https://www.mako.co.il/news-money/economy-q4_2014/Article-c6c319c49d1aa41004.htm&Partner=facebook_share

איתי אפרימי

 

 

 

 

 

 

 

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, רק מתחיל את קמפיין הבחירות שלו – וכבר מבקש תרומה לתעמולה. חלק מהתקציב שיגייס ככל הנראה יושקע בסרטונים נוספים. ולא רק כחלון – נראה שהפעם המלחמה על הקול שלנו עוברת בעיקר דרך הסרטונים הוויראליים ברשת.

בזמן שאין כמעט פוליטיקאי שלא מנסה להגיע אלינו דרך הרשת, ניסינו לברר כמה כסף משקיעים הפוליטיקאים בכלי השיווקי הזה. "סרט שעולה קרוב לאלף-אלפיים שקל זו עריכה מאוד בסיסית באמצעים ביתיים", פירט איתי אפרימי, מפיק פרסומות, בשיחה עם חדשות 2. "הסוג השני זה סוג של 10,000 שקלים ושם יש יותר תסריט. הסוג השלישי, זה מעל 20 אלף שקל".

על פי ההערכות בשוק, סרטונים הנעשים "מעכשיו לעכשיו" באופן עצמאי, לא דורשים כמעט כסף – והם הזולים יותר. ז'אנר סרטוני האנימציה כבר דורש השקעה כספית של כמה אלפי שקלים. בשביל סרטון מושקע עוד יותר הדורש גם בימוי וצוות מקצועי, משלמים עשרות אלפי שקלים.

במציאות של היום, גם העברת המסרים בין הפוליטיקאים לעצמם – נעשית ברשת. וכך, בזמן שהפוליטקאים עסוקים בתעמולה ואנחנו מוצפים בסרטונים, יש מי שבכל זאת מברך על בחירות כל שנתיים – אנשי התעשייה שעומדים מאחורי הסרטונים הוויראלים.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!