אחסון אתרים – מה זה אומר?

אחסון אתרים הוא למעשה אחד השלבים הראשונים של הקמת אתר אינטרנט. לאחר בחירת שם המתחם (הידוע גם בשם "דומיין"), שהוא למעשה השם שלנו ברשת, אנו צריכים לאחסן את האתר שלנו ברחבי הרשת, ובמקרה הזה פונים לחברת אחסון אתרים. בשוק האחסון קיימות חברות רבות של אחסון אתרי אינטרנט המציעות פתרונות שונים. יש גם חברות המתמחות באחסון אתרים ספציפי יותר -למשל אחסון אתרי וורדפרס.

בנוסף, ישנן חברות שבנוסף לרישום דומיין, מציעות גם שירות אחסון – כך למעשה כל התשתית נמצאת תחת קורת גג אחת. ישנם אנשים שמוצאים עובדה זו פתרון נוח ויש כאלו המעדיפים להפריד בין השירותים, מסיבות כאלו ואחרות.

על כל פנים, מה שחשוב להבין זה שאתר אינטרנט לא יכול לקום ללא אחסון + דומיין. רק לאחר שיש לנו את 2 הדברים הנ"ל, האתר יכול להיות "חי" וקיים ברשת. במקרים מסוימים, עיצוב האתר ובנייתו נעשים לפני רכישת האחסון בפועל, אך אין זה משנה את העובדה שאתר צריך להיות מאוחסן איפשהו ברחבי הרשת.

אחסון אתרים – למי זה מתאים?

אחסון אתרים יכול להועיל לכל מי שהוא בעל אתר אינטרנט. אם אנחנו רוצים שלאתר שלנו יהיו הרבה גולשים ושתהיה בו הרבה תנועה אנחנו חייבים לפנות לחברת אחסון אתרים שתאחסן לנו את האתר.

כיום, קיימות מספר חברות בשוק המציעות שירות של בניית אתר בחינם הכולל גם עיצוב בסיסי ואחסון אתר. רוב החברות האלה פועלות במודל של "פרימיום", מה שאומר שחלק מהדברים אנו (=הלקוחות) נקבל בחינם, ועל פיצ'קים מע יותר מתקדמים נצטרך לשלם. במקרים מסוימים זה יכול להתאים, למשל – בלוג ללא כוונת רווח, אתר למטרות פנאי בלבד וכו'. אך במידה ואנו רוצים אתר מסחרי לצורך עסקי מומלץ מאד לשלם כסף על אחסון אצל חברה יציבה ואמינה עם שירות לקוחות טוב – אחסון שיגרום לנו להיות בראש שקט.

מה צריך לבדוק אצל חברת אחסון אתרים?

  • כמה זמן החברה קיימת – האם מדובר בחברה וותיקה עם מאגר לקוחות גדול או חברה שעדיין צריכה "להשתפשף" עם לקוחות, מתן פתרונות אוטומטיים לייעול תהליכים הגוזלים זמן ועוד.
  • מוניטין – מה לקוחות החברה אומרים עליה? חברת אחסון טובה תקבל המלצות באופן טבעי מפה לאוזן.
  • מיקום פיזי – היכן שרתי החברה נמצאים? בארץ או בחו"ל? לעניין זה יש חשיבות בהקשר של מהירות האתר בהתאם לקהל יעד הגולשים.

לפרטים נוספים על אחסון אתרים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!